Receptioner hotel

Receptioner hotel

 Plata pentru cazare - numărarea banilor
 Plata pentru cazare - numărarea banilor  Primirea unui oaspete  Controlul documentelor  La cazare - completarea formularelor

Cine sunt si cu ce se ocupa? Receptionerul asigura de obicei activitatile de la receptie, adica locul unde oaspetii au primul contact cu hotelul sau cu orice alta institutie care ofera servicii de cazare.

Care sunt îndatoririle postului? Obligatiile includ: sa repartizeze camerele în functie de cerintele si solicitarile clientilor - sa îi întâmpine pe oaspeti - sa dea sfaturi si sa informeze oaspetii, inclusiv sa poarte conversatie în limbi straine - sa se ocupe de plângerile si solicitarile oaspetilor - sa îndeplineasca anumite servicii speciale, cum sunt apeluri telefonice pentru trezirea oaspetilor, transmiterea de mesaje etc. - sa tina înregistrarile si sa faca munca specifica de birou - sa organizeze folosirea eficienta a spatiilor din hotel - sa contacteze bancile, birourile de schimb valutar - sa accepte moneda straina si carduri de credit.

Unde se desfasoara activitatea si în ce conditii? Predominant, la ghiseul de receptie din hoteluri, moteluri, cabane, campusuri, în mediu unde sunt putine conditii nefavorabile, cu exceptia lucrului în schimburi.

Ce instrumente / echipamente folosesc? Principalele instrumente sunt computerele, telefoanele si exprimarea verbala.

De ce aveti nevoie pentru a reusi? Sa fi terminat o scoala medie (liceul) cu diploma de bacalaureat (eventual studii superioare), sa aveti cunostinte de limbi straine, sa aveti un comportament si o prezenta cultivata, sa stiti sa va purtati cu oamenii, sa aveti o memorie buna, abilitate de a improviza, îndemânare si sa fiti o persoana de încredere.

Ocupații înrudite
Selectați această ocupație Doriți să introduceți această ocupație în pachetul de ocupații special selectate?