Ocupații înrudite

Cunoștințe și activități comune ambelor ocupații


PRINCIPALELE DOMENII DE CUNOȘTINȚE:

  • teoria puericulturii, scopuri educationale
  • dezvoltarea copilului pe categorii de vârsta
  • activitati potrivite pentru copii pe grupe de vârsta
  • educatia copiilor prescolari
  • educatia copiilor în prima treapta
  • particularitati ale educatiei copiilor cu probleme comportamentale si provenind din familii cu probleme
  • cerintele de calificare pentru profesiuni
  • sistemul scolar, nivele de învatamânt
  • bazele psihologiei
  • dezvoltarea copilului pe categorii de vârsta
  • bazele stiintelor sanatatii
  • stabilirea scopurilor, a continutului si cursului de formare, metode si proceduri pentru managementul acestuia
  • performanta sportiva într-o anumita disciplina, structura acesteia
  • tehnici pentru obtinerea unei performante sportive
  • tactici aplicabile în sport
  • reguli aplicabile în sport
  • aspecte fizice, de sanatate, mentale si de alta natura ale performantei sportive
  • limite ale stresului asupra organismului uman
  • abilitati de miscare, diagnosticarea acestora
  • planificarea si managementul antrenamentului pentru forma fizica
  • procesele de regenerare ale organismului
  • antrenor sportiv (?)

ACTIVITĂȚI CARACTERISTICE:

  • elaborarea de proceduri
  • activitate de cercetare si investigare
  • evaluare, estimarea valorii
  • analiza
  • predare, prelegeri
  • formarea profesionala a persoanelor
  • gestionare, organizare