Ocupații înrudite

Cunoștințe și activități comune ambelor ocupații


PRINCIPALELE DOMENII DE CUNOȘTINȚE:

  • psihologie scolara si educationala
  • teoria puericulturii, scopuri educationale
  • dezvoltarea copilului pe categorii de vârsta
  • activitati potrivite pentru copii pe grupe de vârsta
  • educatia copiilor în prima treapta
  • educatia speciala a copiilor cu nevoi speciale
  • bazele defectologiei (psihologie anormala si dificultati de învatare)
  • regulamente scolare
  • teoria puericulturii, scopuri educationale
  • activitati potrivite pentru copii pe grupe de vârsta
  • particularitati ale educatiei copiilor cu probleme comportamentale si provenind din familii cu probleme
  • specificul profesiunii aplicabile si nivelurile de învatamânt
  • regulamente scolare
  • reguli referitoare la activitatile de cotrol si de audit în administratia scolilor
  • sistemul scolar, nivele de învatamânt

ACTIVITĂȚI CARACTERISTICE:

  • învatamânt
  • predare, prelegeri
  • evaluare, estimarea valorii
  • controlul functiilor masinilor si echipamentelor
  • îndosariere, înregistrare, certificare, documentare, sistematizare
  • evaluare, estimarea valorii
  • analiza