Cine sunt si cu ce se ocupa? Munca unui administrator de proprietate implica asigurarea si administrarea proprietatii si a grupului de proprietati (adica munca administrativa, întretinere, lucrari operative, catering si altele) din cadrul unei organizatii. Care sunt îndatoririle postului? Obligatiile includ: sa întocmeasca registrele proprietatii, sa aiba grija de întretinerea si de repararea cladirii - sa tina inventarul fizic al proprietatii, sa calculeze si sa adune valoarea proprietatii, sa compare cifrele existente cu cele din contabilitate, sa constate inventarul discrepantelor, sa administreze munca comitetului de inventariere - sa faca o serie de calcule (de exemplu, de chirii, de plati pentru folosirea apartamentelor sau a spatiilor comerciale etc.) pe baza formulelor, reglementarilor si metodologiilor - sa pregateasca si sa semneze contracte de afaceri cu privire la administrarea bunurilor - sa pregateasca documente administrative (de exemplu, pentru calatorii de afaceri în strainatate, sponsorizari etc.). Unde se desfasoara activitatea si în ce conditii? Munca se desfasoara în birouri sau spatii similare, unde mediul de lucru este destul de confortabil. Ce instrumente / echipamente folosesc? Acestea includ tehnologia computerizata, telefonul, faxul si comunicarea verbala. De ce aveti nevoie pentru a reusi? Sa fi terminat studii medii, preferabil în domeniul economic. Aveti nevoie de precizie, încredere si sa fiti capabil sa lucrati sistematic.
|