Cine sunt si cu ce se ocupa? Munca unui director de publicitate este aceea de a se ocupa de activitatile de publicitate din cadrul unei organizatii. Care sunt îndatoririle postului? Obligatiile includ: sa defineasca conceptul fundamental pentru promovarea bunurilor / serviciilor pe care organizatia intentioneaza sa le introduca pe piata, în conformitate cu linia de marketing si planurile si scopurile organizatiei - sa studieze caracteristicile fiecarui produs sau serviciu ce urmeaza a fi promovat, precum si scopul acestuia, sa lucreze la propunerile pentru atingerea acestor scopuri cu ajutorul publicitatii - sa monitorizeze si sa analizeze activitatile din industria de publicitate - sa întocmeasca bugete pentru campaniile de publicitate si pentru activitati promotionale specifice - sa verifice campaniile de publicitate si desfasurarea lor, sa coordoneze activitati, sa modifice planul daca este necesar - sa descopere daca informatiile date sunt adevarate si conforme cu legile si reglementarile statului în ce priveste publicitatea - sa selecteze si sa contacteze agentii de publicitate, sa negocieze preturile serviciilor oferite de acestea, sa încheie contractele corespunzatoare - sa selecteze artistii potriviti pentru promovarea produsului sau a serviciului - sa coopereze cu sectiuni de marketing în promovarea reclamei în cadrul standurilor de la târguri si expozitii - sa pregateasca si sa transmita reclamele - sa evalueze efectele campaniilor de publicitate si promotiile specifice. Unde se desfasoara activitatea si în ce conditii? Munca se desfasoara în birouri sau spatii similare, unde mediul de lucru este destul de placut. Ce instrumente / echipamente folosesc? Se foloseste tehnologia computerizata si echipamentul uzual de birou. De ce aveti nevoie pentru a reusi? Sa fi terminat studii superioare sau sa aveti studii medii cu diploma de bacalaureat, sa fiti creativ, sa aveti simt al afacerii, simt estetic, abilitatea de a negocia cu oamenii si sa aveti abilitati de organizator.
|