Scrierea unei cereri pentru un loc de munca

Scrierea unei cereri pentru un loc de munca

Solicitarea unui loc de munca este o scrisoare simpla pe care o veti trimite unui potential angajator. Ar trebui deci sa aiba toate caracteristicile unei scrisori oficiale – hârtie de calitate, datele de contact ale angajatorului si ale dvs., o adresa valabila, data etc. Trebuie sa fie îngrijita si bine structurata, fara erori gramaticale sau fraze ciudate.

Textul cererii trebuie sa fie la obiect, nici exagerat, nici prea modest. Trebuie sa fie concis, deoarece detaliile vor fi incluse în CV, sau poate într-un formular de cerere pe care angajatorul vi l-ar putea trimite. Chiar daca este concis, acesta trebuie sa dea cititorului o idee despre calificarile dvs. si sa sublinieze aptitudinile-cheie si experienta care va fac cel mai potrivit pentru acel post – cu alte cuvinte, ar trebui sa va faca o buna prezentare de marketing.


Va oferim 4 tipuri de cerere a unui loc de munca, fiecare incluzând optiuni suplimentare diferite. Dintre urmatoarele afirmatii selectati pe cea mai potrivita cu situatia dvs. Puteti imprima un exemplar pe care sa îl folositi la scrierea propriei cereri a unui loc de munca.